Domotex asia/ CHINAFLOOR’da Ürünlerinizi Eşsiz Bir Şekilde Sergileyin!

Asya Pasifik bölgesinin lider döşeme fuarı olan DOMOTEX asia / CHINAFLOOR, yenilikçi ürünlere yer vermesiyle biliniyor. Fuar 2013 yılında, yeni döşeme ürünleri için bir tanıtım platformu olarak InnovAction kampanyasını başlatmıştı. Her yıl başarıyla tekraralanan InnovAction, döşemede yeni trendler sunarken zemin endüstrisindeki yeni markalar, yenilikçi teknikler ve malzemelerin tanıtılması veya bağımsız olarak geliştirilmesi için de teşvik ortamı hazırlıyor. InnovAction, ahşap, halı ve esnek döşeme üreticilerinin, fuarın profesyonel ziyaretçilerine ulaşma şansını arttırmaları ve kendilerini döşeme endüstrisinin öncüleri olarak belirlemeleri için büyük bir şans olarak değerlendiriliyor.

2018’deki başarılı kampanyadan sonra InnovAction, dünyaca ünlü mimar Kostas Chatzigiannis önderliğinde fuarın 21. yılında geri dönüyor. Ünlü Yunan tasarımcısı, InnovAction’ın yeni stil döşeme sergi alanının ana planlayıcısı olacak. Her yeni ürün gösterimi için benzersiz bir sergi alanı ve ısmarlama birimler tasarlayacak olan Kostas Chatzigiannis, fuar ziyaretçileri için benzersiz bir izleme deneyimi yaratacak. InnovAction zemin kaplama kampanyası ve yüksek profilli serge alanları, halı, ahşap ve esnek zemin kaplamalarında gelecekteki pazar lideri ürünleri tanıtmak amacıyla fuar boyunca 3 salonda yer alacak. InnovAction katılımcıları, çevrimiçi En İyi Ürünler Yarışması’na da otomatik olarak kaydolmuş olacaklar. Yarışma Şubat 2019’un başından itibaren resmen ve çevrimiçi olarak başlayacak ve ayın sonuna kadar sürecek. Her yeni ürünün kısa bir videosunun yer alacağı yarışmada çevrimiçi oylama yapılacak. Her kategoride ödüllerin verileceği yarışma sonrasında kazananlar, 60.000’den fazla profesyonel ziyaretçinin görebileceği şekilde fuarın büyük ekranlarında sergilenecek. Ek olarak, DOMOTEX asia / CHINAFLOOR, yeni bir ürün kılavuzu hazırlayacak ve fuar rehberiyle birlikte fuar boyunca dağıtacak. 1952’den bu yana önde gelen uluslararası bir endüstri yayını olan Floor Covering Weekly Magazine (FCW), serginin ana sponsorluğunu üstlenirken En İyi Ürünler Yarışması’nın kazananlarını da resmen ilan edecek.