Gördüklerinizin ötesinde, yeniliğin peşinde…

Laminant Parke sektörünün lideri, ahşap bazlı panel sektörünün öncü markası AGT, iki yeni ve iddialı ürünü ile Türkiye ekonomisine katkı sağlamaya devam ederken, global pazardaki gücünü artıracak.

Yeni yatırım ve artan üretim kapasitesiyle ülke ekonomisine ve istihdamına katkıda bulunduklarını ifade eden AGT Genel Müdürü Sevdil Yıldırım, dünya markası olma vizyonu ile faaliyet gösteren bir Türk markası olarak global pazardaki güçlerini, gerçekleştirdikleri katma değerli ve yenilikçi üretimle artıracaklarını dile getirerek, “Bu bağlamda yenilik isteyenlerin tercihi olarak, tüketicilerinin ihtiyaçlarını dinliyor ve iki yeni parke ürünü ile inovasyonlara imza atmaya devam ediyoruz” dedi.

Sektörün ilk AR-GE merkezinde titiz çalışmalar sonucunda ortaya çıkarılan bu iki ürün yeni dönemin beklentilerini karşılayacak nitelikte olduğunun altını çizen Yıldırım, PRO-HYGIENE adı verilen ve parkenin üzerine uygulanan gelişmiş solüsyonunun, uluslararası ölçekte akredite laboratuvarlarda test edilerek, 24 saat içerisinde oluşması gereken bakteri oluşumunu %99.99’a kadar engellediği ve kuvvetli anti bakteriyel özellik taşıdığının görüldüğünü belirtti.

“AGT’nin kendi tesislerinde üretilen bu solüsyon ile PRO-HYGIENE parkenin iyi havalandırılmayan mekanların yüzeylerinde oluşan ve hastalıklara neden olabilen Staphylococcus aureus, Escherichia coli, Klebsiella pneumoniae, Acinetobacter baumanni gibi insan sağlığına zararlı bakterileri tahrip etmektedir. Salgın nedeniyle hijyen hassasiyetinin arttığı bu günlerde, PROHYGIENE anti bakteriyel parke hijyen arayanların ilk tercihlerinden biri olacaktır” şeklinde konuşan AGT Genel Müdürü Sevdil Yıldırım, tıpkı PRO-HYGIENE gibi bir diğer iddialı yenilik olarak su sızdırmazlık özelliği ile AQUACURB adlı üründen de bahsetti:

“Yine AR-GE merkezimin özenli çalışmasıyla hayata geçirdiği AQUCURB, üretimi esnasında parkenin kilitlenme bölgelerine uygulanan patentli çözeltisi sayesinde üstüne dökülen sıvıların alt tabakaya geçmesini 24 saat boyunca önleyerek parkede oluşabilecek şişmelerin önüne geçiyor.”

AQUACURB, tüm mekânlarda kullanımın yanı sıra özellikle ebeveyn banyosu önü, balkon girişleri gibi su alma riski olan bölgelerde bu riski ortadan kaldırma özelliğiyle dikkat çekiyor.

İnovatif ürünleri ile faaliyet gösterdikleri bölgelerdeki pazar paylarını büyüterek yeni pazarlarda da yer almaya devam edeceklerini belirten Yıldırım, “AGT olarak gördüklerinizin ötesinde ürünleri ile her zaman yeniliğin peşinden koşmaya devam edeceğiz. Türkiye ekonomisine olan inancımız ve başarma azmimizle, sadece kapasiteye değil, Ar-Ge’ye, kalifiye iş gücüne, ileri iş zekalarının gelişimine, kaliteye, pazarlamaya, dijital altyapımıza da daha fazla yatırım yapmaya devam edeceğiz. Mottomuz, sağlıklı ve mutlu paydaşlar, sağlıklı ve mutlu çalışanlar, sağlıklı ve mutlu finansal sonuçlar olacak” dedi.

AGT hakkında:

Gelişen teknoloji ile ahşabın kişiye ve kurumlara özel işlenip geliştirilebileceği hayali ile 1984 yılında Antalya’da çalışmalarına başlayan AGT (Ahşabı Geliştiren Teknoloji), bugün mobilya bileşenleri sektöründe dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olarak faaliyet göstermektedir. AGT, Antalya Organize Sanayi Bölgesi’nde toplam 400 bin metrekare alana kurulu modern üretim tesislerinde; MDF, MDF-LAM, Panel, Profil üretimi ile mobilya ve dekorasyon sektörlerine, parke ve süpürgelik üretimi ile de inşaat sektörüne hizmet vermektedir.

AGT, kurulduğu ilk günden bu yana, ek değerinden ve kalite prensiplerinden ödün vermeden faaliyetlerini sürdürürken, tüm müşteriler, çalışanlar ve iş ortakları için; kalite, trend ve gelişim onun ana hedefini oluşturmaktadır. Kaliteye ve estetiğe önem veren milyonlarca insanın yaşam alanına yenilik katan AGT, Türkiye genelinde yaygın bayi kanalının yanı sıra 5 kıtada 1000’den fazla satış noktası ile başta Kanada, AB ülkeleri, Orta Doğu ve Rusya bölgesi olmak üzere 80’den fazla ülkeye ihracat gerçekleştirmektedir.