Bu yıl 3 kez düzenlenen Homefair 2015 artık bir firmanın ürün lansmanından daha cok uluslararası bir fuar niteliği taşıdığını ifade etsek abartmış olmayız.
Fuarda toplamda 27 uluslararası yüzey kağıt firması stand açmış ve ziyaretci olarak toplamda 1.500 üzerinde İran, Irak, Azerbeycan vs. 24ayrı ülkeden profesyonel satın almacının geldiğine bizati şahit olduk.
Işık Ahşap ailesi eminiz ki gelecek yılda bu fuarda çıtayı yine yükselteceklerdir.
Bizim sizlere tavsiyemiz Ortadoğu’nun bu gelişen fuarında şimdiden yerinizi ayırtmanız olacaktır.
Sektörünün öncü firmalarından Işık Ahşap, bu yıl üçüncüsünü düzenlediği Home Fair Fuarı’yla 25 ülkeden bine yakın sektör temsilcisini Gaziantep’te ağırladı. Sektörün önde gelen firmalarının davetli olduğu fuarda, tedarikçilerin sergiledikleri yeni ürünlerin, 2016 yılı trendlerinin belirlenmesi ve firmaların üretim öncesi fikir edinmelerine katkı sunması bekleniyor.
Işık Ahşap’ın geleneksel hale getirdiği Home Fair Fuarı’nın 3.’cüsü her yıl olduğu gibi Işık Ahşap üretim tesislerindeki Showroom bölümünde gerçekleştirildi. Toplam 27 ülkeden tedarikçi firmanın stant kurduğu fuarı, 24 ülkeden firma temsilcisi ziyaret etti. Farklı ülkelerden gelen işadamı heyetleri üretim tesislerini görme imkanı bulurken, fuar alanındaki stantları tek tek gezdi. Başarılı geçen fuar gala yemeği ile son buldu.
Sektör açısından Home Fair’in uluslararası öneme sahip bir fuar olduğunu dile getiren Işık Ahşap Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yaşar, Home Fair 2016’nın amacı ve hedefleri hakkında şu değerlendirmelerde bulundu: “2016 yılı renk, dekor ve desenlerini belirlemek üzere yurtiçinden ve yurtdışından firma temsilcilerimizi bir araya getirdik. Davet ettiğimiz misafirlerimiz renk, dekor ve desen konusunda bizlere yardımcı olabilecek insanlar. Yurtdışından ve yurtiçinden 800’ün üzerinde profesyoneli burada buluşturduk. Burada stant kuran firmalar da alanında dünyanın en büyük firmalarıdır. Dünyada buraya gelen firmalardan daha büyükleri yok. Hepsi alanında otorite firmalar. 2016 yılı trendlerini getirdiler ve burada sektörün beğenisine sundular. Misafirlerimiz ağırlıklı olarak Avrupa, Rusya, İran, Irak gibi coğrafyalardan geldiler.”
Mehmet Yaşar, 2015 yılsonu büyüme hedeflerini ise yüzde 30 olarak belirlediklerini ve gerçekleştirmeyi umduklarını kaydetti. 2014 yılında da böyle bir hedef koyduklarını ve bunu başardıklarını anımsatan Yaşar, “Bu sayede ilk 500 firma içerisine girdik. İnşallah büyüyerek yolumuza devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
Işık Ahşap olarak ilk günden itibaren kalite ve tutarlılığa önem verdiklerini dile getiren Mehmet Yaşar, “Ürün ve hizmetlerimizle insanlarımızın istek ve beklentilerine cevap vermeye çalıştık. Biz öncelikle insanlardan bir insan olmanın gayreti içerisinde olduk. Bu işin ticaretinden geldiğimiz için müşterinin ne düşündüğünü, ne istediğini iyi biliyoruz. Milyonlarca ailenin yaşamının bir parçası olduk. Biz, insanlarımıza değer verdik, onlar da bize ve kalitemize sahip çıktılar. Ürettiğimiz ürünlerin kalitesini, çeşitliliğini ve kapasitesini arttırmak ve çevreye daha duyarlı üretim yapmak istiyoruz” diye eklediler.