2018 yılından itibaren ZOW Fuarı’nın organizasyonunu Koelnmesse üstleniyor

Köln/Bad Salzuflen. İki farklı şehir, iki fuar ve tek ortak hedef: Mobilya üretimi ve iç dekorasyon alanlarında gelecekte de küresel aktör olarak kalabilmenin güvence altına alınması. Koelnmesse bundan böyle ZOW Fuarı’nın da organizasyonunu üstlenerek sektöre – gerek küresel gerekse bölgesel pazarı kapsayan – iki etkin platform sunuyor olacak. Organizasyonu Koelnmesse tarafından üstlenilecek olan ZOW Fuarı bundan böyle her iki yılda bir düzenlenecek. Bir sonraki ZOW 6 – 8 Şubat 2018 tarihleri arasında ve her zamanki süresine uygun olarak gerçekleşecek. Koelnmesse Yönetim Kurulu Başkanı Gerald Böse bu gelişmeye ilişkin olarak şu açıklamayı yapıyor:”Yan sanayi günümüzde bölgesel, ulusal ve küresel pazarlara uyumlu çdaş fuar konseptlerine gereksinim duyuyor. Benim görüşüme göre halen dünya genelinde başka hiçbir etkinlik sanayi sektörü için interzum ve ZOW kadar ticari ve yenilikçi itici güce sahip bulunmuyor. Bu stratejik devir işlemiyle Koelnmesse mobilya ve iç dekorasyon alanındaki lider fuar organizatörü konumunu daha da güçlendirmiş olacak”.

koelnmesse ise organizasyon değişikliğini şöyle özetliyor: “ZOW Fuarı’nın organizasyonunun Koelnmesse tarafından üstlenilmiş olmasından büyük memnuniyet duymaktayız, zira böylelikle mobilya yan sanayinin küresel düzeyde lider etkinliğini oluşturan interzum, stratejik açıdan en iyi şekilde desteklenmiş olacak. Ostwestfalen-Lippe bu sektördeki kuruluşların en yoğun olduğu bölge olarak gelecekte de Alman mobilya sanayinin merkezi olmayı sürdürecek. Bizim görüşümüze göre, mobilya sanayi hem interzum gibi uluslararası düzeyde lider bir etkinliğe, hem de ZOW gibi bölgesel düzeyde bir çalışma platformuna gerek duyuyor. Uluslararası düzeyde lider konumda bulunan interzum Fuarı’nın ve bölgesel çalışma forumu ZOW’un ürün yelpazelerinin tek elden yönetilecek olması, sektörümüz için önem taşıyan bu iki etkinlik arasında en iyi şekilde uyum ve koordinasyon sağlanabilmesini güvence altına almış olacak”.

2010 yılından bu yana ZOW Fuarı’nı organize etmekte olan Clarion Events firması CEO’su Russell Wilcox ise şu açıklamayı yapıyor: “Koelnmesse ile yapılan anlaşmayı memnuniyetle karşılıyoruz. Koelnmesse’nin vizyonu ve ZOW ile interzum arasında oluşturulacak uyumlu bir koordinasyonun sektöre kazandıracağı avantajlar, bizi tüm bu süreç içinde gerçekten etkiledi. Bu eşsiz etkinliğin bundan böyle Koelnmesse organizasyonu ile başarısını sürdüreceğine inanıyoruz.

Andreas Reibchen (CEO) ve Messe Ostwestfalen GmbH CEO’su Bernd Schaefermeier ise şu yorumları yapıyorlar: “ZOW yine Bad Salzuflen Fuar Merkezi’nde düzenlenmeye devam edecek. Bu birleşme öncesi gerçekleşen yapıcı ikili görüşmeler her iki tarafın da ortak hedefleri olduğunu gösterdi. Önemli bir çalışma forumu niteliği taşıyan ZOW’un Avrupa mobilya sanayinin merkezinde, Bad Salzuflen’de düzenlenmeye devam edebilmesi için, sektörün de menfaatleri dikkate alınarak, organizasyon değişikliğine gidildi. Koelnmesse ile gerçekleştirilen bu işbirliğinden memnuniyet duyuyor ve ZOW’un başarısını sürdürmesini temenni ediyoruz.”

Mobilya yan sanayi ve iç dekorasyon sektörlerinin lider etkinliği olan interzum her iki yılda bir uluslararası ziyaretçilere mobilya üretiminde malzeme, hammadde ve tasarım alanlarındaki küresel eğilimler hakkında kapsamlı bilgi aktarıyor. Bad Salzuflen kentinde Doğu Vestfalya bölgesinin yan sanayi sektörüne yönelik olarak gerçekleşen ZOW ise sergi ve ticari buluşma olanağı sunan farklı bir formata sahip bulunuyor. Gerek bu bölgeden gerekse komşu Avrupa ülkelerinden gelen katılımcı firma ve ziyaretçiler ZOW etkinliğinin atölye atmosferinde ikili görüşmeler üzerinde yoğunlaşma, karşılıklı bilgi alışverişi yapabilme ve sanayi sektöründeki gelişmeleri tartışma olanağı buluyorlar. Her iki fuar da küresel pazarın karmaşık yapısını yansıtıyor. Her iki yılda bir gerçekleşen interzum ve interzum’un düzenlenmediği yıllarda organize edilecek ZOW Fuarı ile Koelnmesse 2017 yılından itibaren yeniliklerin ve inovasyonların tanıtılacağı en önemli küresel platformu oluşturmuş olacak. Konsept yenilikleriyle, hedef pazarların ve ziyaretçi gruplarının beklentilerine yanıt verecek, yeni ürünlere pazar olanakları sunacak ve fikirlerin pazarda başarılı olacak ürünlere dönüşmesini sağlayacak sektörel buluşma noktaları yaratılmış olacak.