Çin satın alma gücünü 17,6 trilyon Dolar

‘SEDDİ’ AŞAN ÇİN MALLARI CHINA HOMELIFE TURKEY FUARI’NDA!

ÇİN EKONOMİSİ ABD’Yİ GERİDE BIRAKTI

Amerika Birleşik Devletleri 1872’den beri elinde bulundurduğu “dünyanın en büyük ekonomisi” unvanını Çin’e kaptırdı. Uluslararası Para Fonu’nun (IMF) son verilerine göre 2014’te Çin satın alma gücünü 17,6 trilyon Dolar’a yükselterek 17,4 trilyon Dolar’da kalan Amerika Birleşik Devletleri’nin önüne geçti. IMF’nin tahminlerine göre 2015’te iki ülke arasındaki fark 1 trilyon Dolar’a ulaşacak.

1452253257_gulden_hn_sinerji__25_

Durum böyle olunca ithalatta ve ihracatta tüm dünyanın gözü Çin pazarına çevrildi. Dünyaca ünlü pek çok marka üretim yeri olarak Çin’i seçerken tüketicilerin de zihinlerinde bir takım soru işaretleri oluştu;

  • Dünyaca ünlü bir markanın Çin’de ürettiği mallar ne kadar kaliteli?
  • Markalar Çin’de üretim yaptıklarında kendi standartlarında mı üretim yapıyor?
  • Bir malın menşei ile bir markanın menşei aynı mı?
  • Taklit Çin malları için ülkemizde önlem alındı mı? Markalar, taklit ürünleri ile baş edebiliyor mu?
  • Çin ekonomisinin dünyaya etkileri ve Çin’de kurulan fabrikaların Çin’e etkileri nelerdir?

1452249455_IMG_9362

2-4 Haziran 2016 tarihinde Çin mallarının yakından tanıtılacağı China Homelife Turkey düzenlenecek. China Homelife fuarlar serisi; Brezilya, Dubai, Hindistan, Kazakistan, Mısır, Polonya ve Ürdün’den sonra geçtiğimiz yıl Türkiye’de de ilk kez sektör profesyonelleri ile buluşmaya başladı. Fuarın organizatör firması Sinerji Uluslararası Fuarcılık’ın Uluslararası İlişkiler Müdürü Gülden Parlak, Çin’e düzenlediği inceleme seyahatleri ve bilimsel araştırma veriyle yukarıdaki ve benzeri sorulara cevap verebilecek donanıma sahip bir isim.

Sinerji Uluslararası Fuarcılık Hakkında

Dünya çapında fuar organizasyonlarına imza atan Sinerji Uluslararası Fuarcılık; makina, plastik, elektrik, moda, ev tekstili, ev gereçleri, oto yedek parça gibi birçok sektörde ses getiren fuarlar düzenliyor. 2012 yılında kurulan Sinerji; Türkiye, Kazakistan, Rusya ve Ukrayna’da gerçekleştirilen fuar organizasyonlarına katılımlar sağlıyor. Kazakistan’da düzenlenen önemli fuarların Türkiye, Avrupa ve Asya satış-pazarlama faaliyetlerini yürüten Sinerji, 7 farklı sektörde fuar düzenliyor. China Homelife fuarlar serisinin ana organizatörü Çinli Meorinet’in Türkiye işbirlikçisi olan Sinerji, China Homelife Turkey ile ilgili tüm tanıtım organizasyonunu yürütüyor.