Interprint’den “Görüş Açıları”

Almanya Arnsberg’teki ‘Mobilya Günleri 2013′ atölyesi, Interprint’in yeni tasarım sloganı için başlangıç ​​oldu. “Görüş Açıları” sloganı, tasarım ve dekorlara farklı açılardan bakan uluslararası ziyaretçilere bir mesaj niteliğinde firmanın yeni sunumlarında temel teşkil ediyor. Geçen yılki atölye çalışmasından elde edilen bilgi alışverişi sayesinde, ZOW 2014’teki Interprint ekibi yepyeni koleksiyonlarıyla dikkat çektiler. Yeni ahşap, taş ve yaratıcı dekorlar, güçlü karakterleri ve inanılmaz özgünlükleriyle fuarda beğeni kazandılar.

 

Geçen yıl atölye çalışmasındaki tüm katılımcılarla yapılan karşılıklı görüşmeler, pazarda yepyeni başarı potansiyeli olan, farklı bir koleksiyonun da ortaya çıkmasına sağladı. Interprint’in ZOW 2014’teki standında bu yıl, “Six Pack 2014” adı altında 6 farklı paket ürün pazara sunuldu. Sadece görsel farklılıklarıyla değil, aynı zamanda dokunsal etkileri ve inanılmaz otantik havalarıyla da dikkat çeken bir koleksiyon oldu.

1_Nash

Nash Meşe – Sıradışı

Çok yumuşak taneli ve kasıtlı olarak, sadece kısmen yapılandırılmış, çok farklı ve özel bir meşe. Daha önce gördüklerimize hiç benzemiyor. Sanki bir dalgayla yıkanmış ve ‘kullanılmış’ havası eğilimiyle hem canlı hem de doğal bir görnüm veriyor. İnsana kendini evinde hissettiren bir dekor.

2_Pandora

Pandora – Akdenizli

Birlikte harika büyüdüler ve yeniden tasarlandılar! Bir zamanlar, İsviçre, İtalya ve Fransa üçgeninde bir kiraz ağacı vardı. Bugün, o ağacın adı Pandora ve metamorfozla sürprizler sunuyor bizlere. İklim ahşaba canlı renkler kazandırmış. Dekor tasarımıysa yanlışsız bir mükemmeliyetle, geleneksel ve modernliğin muhteşem bir uyumla buluşmasına tanıklık ediyor.

3_Nelson 

Nelson – Kuzey Amerikalı

Karağacın yeni yorumlanması, ifadede güçlü ve ruhuyla öncü bir ürünle karşımıza çıkıyor. Nelson’ın özgün yapısındaki beyaz-grimsi negatif gözenek ile parlak renkleri ve altın-bronz-kahverengiden etkileyici soluk beyaz-griye dönüşümü, bu bağımsız dekorun, pek çok trend renkle kombinasyonunu mümkün kılıyor.

4_Iconic

Iconic – Neoklasik

Geliştirilmesi biraz zaman almış bulunan ama her zaman popüler bir koleksiyon. Klasik kayının bu yeni yorumu bir ikon sunuyor bizlere. Yumuşak döşemeleri, canlı bölümleriyle zengin bir renk kompozisyonu olan tam anlamıyla ikonik bir dekor.

5_Maxim

Maxim – Büyükelçi

Kendi başına asil ama aynı zamanda da uyumlu olan bu dekor, daha uzağa bakmaya gerek yok hissi yaratıyor. Ceviz dekor görünüşe göre göz alıcı olmak istiyor. Maxim’in dar siyah çizgileri onu daha da sevimli kılıyor. Tek bir renk ile yan yana olduğu zaman bile korunan otantik yapısı, dekoru anlamlı yapıyor.

 

6_Nomad

Nomad – Yürüyüşçü

Yerel meşe ile egzotik ahşap arasında, adeta uzun bir görsel yolculuğa davet ediyor bizleri bu dekor. Hem çok tanıdık bir şeyler var, hem de insanı kararsız bırakacak derecede yeni ve farklı bir kombinasyon havası… Çiçek ve şeritler arasındaki homojen değişim, çekici bir dekor havası yaratıyor.