İSTANBUL PENCERE ve KAPI FUARI’NIN SATIŞLARI TÜM HIZI İLE BAŞLADI

Sektöründe Türkiye ve Avrasya’nın en önemli fuarları olma başarısına ulaşmış İstanbul Pencere Fuarı, eş zamanlı düzenlenen İstanbul Cam ve İstanbul Kapı fuarlarının 2015 satışları, 2014 fuarlarının bitişini takiben tüm hızı ile başladı. Fuarlar, 2015 yılında 2 yeni salon ile daha da büyüyerek, sektör temsilcilerimizin, ilgili sivil toplum ve medya kuruluşlarının da desteğiyle endüstrimizin yurtdışı pazarlarda etkinliğinin artırılmasına ve ticaret hacminin geliştirilmesine hizmet etmeye devam edecek.

NEDEN İSTANBUL PENCERE?

İSTİKRAR

Başarının en önemli göstergelerinden biri istikrar. 2015’te 16’ncısı düzenlenecek İstanbul Pencere fuarı, değişen ekonomik dengelere, krizlere rağmen sektörün gelişimine önemli katkı sağlarken, diğer taraftan Avrasya coğrafyasının en güçlü ticari etkinliği olmasının gururunu taşıyor.

LİDER ve RAKİPSİZ

Her yıl artış gösteren katılımcı ve ziyaretçi sayısı ile İstanbul Pencere, Cam ve Kapı fuarları sektörün bir numaralı tercihi olduğunun kanıtı. Bu muazzam büyüme oranları tesadüf değil; fuarlar geçmişten bugüne katılımcılarına doğru ve nitelikli profesyonel ziyaretçilerle buluşma ve yeni pazarlara erişim zemini sunmaya devam ediyor.

7

 

EŞSİZ KÜRESEL FIRSATLAR

İstanbul Pencere, Cam ve Kapı fuarları sektörün uluslararası yönü en güçlü fuarları. Geçtiğimiz yıl 24 ülkeden 679 firma ve firma temsilciliklerinin yer aldığı fuarlar 99 ülkeden profesyonel ziyaretçi çekmeyi başardı. Amerika’dan Güney Kore’ye, Makedonya’dan Meksika’ya, Özbekistan’dan Senegal’e dünyanın her köşesinden profesyoneller için çekim merkezi olan fuarlar küresel pazardan pay almak ve rekabette öne çıkmak isteyen firmalar için bulunmaz bir fırsat.

8

DOĞRU VE NİTELİKLİ ZİYARETÇİLER

Katılımcı firmaların fuardan en yüksek verimi almaları için pazarlama ağını genişleten İstanbul Pencere, Cam ve Kapı fuarları, roadshowlar aracılığıyla doğru alıcılarla yüz yüze iletişime geçerek alım heyetleri organize ediyor. 2015 yılı çalışmaları 2014 fuarlarının kapanışını takiben başladı ve hızla devam ediyor. Mart ayında Almanya’da gerçekleşen Fensterbau Frontale, Nisan ayında Çin’de gerçekleşen China Glass ve Rusya’da gerçekleşen Batimat Rusya ve Mosbuild ile start verilen yurtdışı pazarlama çalışmaları Haziran ayında       Mir Stekla Moscow fuarı ile devam edecek.  Fuarlarda sergilenen ürünlerin başlıca alıcılarını oluşturan pencere, cam, kapı üreticileri, aksesuar ithalatçıları ve yapı marketlerine ilk elden ulaşan ekibimiz katılımcı firmalarımız için yeni pazarlar yaratma faaliyetlerini sürdürüyorlar. Tüyap’ın, Avrasya coğrafyasının tüm önemli ticaret merkezlerinde yer alan yurtdışı ofisleri ve tüm dünyaya yayılmış temsilcilik ağı, hedef ülkelerdeki ticari müşavirlikler, sanayi ve ticaret odaları, iş adamları konseyleri, ahşap ve mobilya sektörünün üretici-ihracatçı-ithalatçı birlikleri, kamu adına alım yetkisi olan üst düzey bürokratlar gibi tüm potansiyel alıcılara doğrudan ulaşılarak fuarların tanıtımları gerçekleştiriliyor. Geçtiğimiz yıl 28 ülkeden alım heyetleri ağırlayan fuarlar, 2015 yılında bu sayıyı artırmayı hedefliyor.

10

2 YENİ SALONLA DAHA DA BÜYÜYORUZ

İstanbul Pencere, Cam ve Kapı fuarları 2015 yılında Aluminyum Özel Bölümünü de kapsayan 2 yeni salonla sektör profesyonelleri ile buluşacak. Ayrıca yeni yıl itibariyle faaliyete geçen TÜYAP PALAS Oteli ile katılımcı ve ziyaretçilerimiz aynı yerde hem çalışıp hem dinlenme olanağı bulacaklar.

11

YENİLİKLERİN İLK ADRESİ

Sektördeki yeni teknolojiler, trendler ve tasarımların pek çoğu yine fuarlarda vitrine çıkacak. Geçtiğimiz yıl  24 ülkeden 679 markanın katılımı ile gerçekleşen fuarlar, sektörün nabzını tutmak ve yenilikleri takip etmek isteyen tüm profesyoneller için kaçırılmaz bir ticari etkinlik.

BİRLİKTE HEP DAHA İLERİYE

İstanbul Pencere, Cam ve Kapı fuarları proje grubu Türkiye’nin tüm illerinde ve dünyanın pek çok ülkesinde sektörel işbirlikleri, sivil toplum örgütleri, meslek odaları, eğitim kurumları, sektörel yayın kuruluşları ile beraber çalışarak fuarların sektör için bir şölen havasında geçmesi için çalışıyor. Fuarlar, katılımcısı ve ziyaretçisi için etkili bir pazarlama platformu yaratmakla birlikte hedef çıtasını da her geçen yıl yükseltiyor.

SİZ DE YERİNİZİ ALIN!

11-14 Mart 2015 tarihlerinde gerçekleşecek büyük buluşma için satışlar çoktan başladı. Siz de yerinizi şimdiden alın, sektördeki yerinizi üst basamaklara taşıyın.

Detaylı bilgi için www.istanbulpencerefuari.com, www.camfuaristanbul.com , www.kapifuaristanbul.com web-sitelerini ziyaret edebilirsiniz.