Nurus, Antalya’da hedef büyüttü

Türkiye’nin öncü profesyonel mobilya üreticisi Nurus, büyüme stratejisi doğrultusunda önemli bir adım daha atarak Antalya’daki mağazasını artan talepleri karşılamak adına yeni adresinde daha da efektif hale getiriyor. 3 yeni ürünün ilk kez tanıtıldığı mağaza ile Nurus, Antalyalı müşterilerine benzersiz deneyimler sunacak.

Kazandığı 50’yi aşkın uluslararası tasarım ödülüyle Türkiye’de kreatif endüstrinin gelişimine öncülük eden Nurus, büyüme stratejisi kapsamında artan talepleri karşılamak adına Antalya mağazasını yeni adresinde daha da efektif hale getiriyor.

Yeni mağazanın açılış töreni 7 Ekim Cuma günü gerçekleştirildi. Nurus Yönetim Kurulu Başkanı Güran Gökyay, Nurus CEO’su Dinçer Sinici ve Nurus Antalya Bayi sahibi Nurgül Yılmazmaden’in ev sahipliği yaptığı davette Antalya’nın önde gelen mimar, tasarımcı ve işadamları ağırlandı. Açılışta konuşma yapan Dinçer Sinici, ‘’Antalya turizm sektöründe yaşanan geçici daralmaya rağmen en önem verdiğimiz şehirlerimiz arasında yer alıyor. Antalya’daki talebin artışını gözlemliyor ve gelecek yıllarda bu talebin hızlanacağına inanıyoruz. Duygusal zeka kattığımız ürünlerimiz ile Türkiye’de 11 şehirde mağazalarımızla yer alıyoruz. Ülkemizin ekonomi ve gelişimi ile öne çıkan şehirlerinden biri olan Antalya’da hedef büyütmekten büyük mutluluk duyuyoruz’’ dedi.

orsiad_4_foto1Üç yeni ürünün lansmanı Antalya’da gerçekleştirildi

Fonksiyonel tasarımların ve incelikle düşünülmüş özelliklerin bir araya geldiği Renée çalışma masaları ile masaları çalışma ortamında fiziksel hareketi destekleyen yükseklik ayarı ile özgürleştiren ve tablet, telefonun, Bluetooth 4.0 teknolojisini kullanmaya olanak sağlayan Otto ve yumuşak oturma yüzeyi ile yaşam ve çalışma alanlarına üst seviyede konfor getiren Claire ürünlerinin tanıtımını Nurus Yönetim Kurulu Başkanı Güran Gökyay gerçekleştirdi. Lansmanda yaptığı konuşmada, Türk firmalarının ancak katma değerli ürünler ve hizmetler yaratarak rekabet avantajı sağlayabileceğini aktaran Gökyay, “Alman Tasarım Konseyi, dünyada inovasyon ve tasarımın en tutucu kulübü. Çok az marka bu konseye üye olabiliyor. Ancak vizyonunda inovasyonu barındıran ve bu vizyonla stratejisini hayata geçiren markalar bu konseye üye olmayı başarabiliyor. Biz bu konseyde bulunan tek Türk markası olarak gurur duyuyoruz.  Kazandığımız başarılar tesadüf değil. Bugün burada tanıttığımız Renée, Otto ve Claire isimli ürünlerimizi Köln’deki Orgatec fuarında da sergileyecek ve tüm dünyanın beğenisine sunacağız. Nurus olarak uluslararası normlara da uymanın ötesinde bir titizlikle sertifikalı malzemeleri seçiyor, tasarım ve üretim süreçlerimizi doğaya ve insana saygılı, sürdürülebilir bir çerçevede gerçekleştiriyor ülkemizi uluslararası arenada gururla temsil ediyoruz” dedi.

orsiad_2_foto3Antalya iş dünyasının önde gelenlerinden ve Nurus Antalya mağazasının sahibi olan Nurgül Yılmazmaden açılışta yaptığı konuşmada, Nurus’un 3 yeni ürünün lansmanının Antalya’da yapılmasından duyduğu mutluluğu dile getirerek “Dünya çapında ödüller alan ve dünyaca ünlü tasarımcılarla çalışan; sağlık ve tasarımı bir araya getiren Nurus markasını Antalyalılarla buluşturduğumuzdan dolayı çok sevinçli ve heyecanlıyız. Turizmin ana merkezlerinden Antalya’ya inanıyor ve bu inançla bölgeye yatırım yapmaktan gurur duyuyoruz. ’’ dedi.

orsiad_1_g__ran_g__kyayNurus’un farkı, iş çözümlerine sunduğu duygusal zekası

Nurus, tasarımda duygusal zeka konseptini, beklentileri ve motivasyonları tamamen farklı jenerasyonların ofis ortamında birarada olmasının, çalışma hayatında ve iş yapma biçimlerinde son yıllarda büyük bir değişimi tetiklemesinden yola çıkarak iş süreçlerine dahil ediyor. Yaşanan değişimin, ofislerde empati, pozitif enerji ve sinerji gibi konulara olan ihtiyacı artırdığını gözlemleyen Türkiye’nin öncü profesyonel mobilya üreticisi Nurus,teknolojiyi ve tasarımı, duygusal zeka ile buluşturuyor. İnsana değer veren tasarımları ile öne çıkan Nurus, “Tasarımda Duygusal Zeka” konsepti ile çalışma ortamlarını yeniden tanımlıyor.

 

NURUS HAKKINDA:

1927 yılında kurulan, öncü profesyonel mobilya üreticilerinden Nurus, bugün 50’den fazla küresel noktada müşterilerine hizmet veriyor. Teknolojiyi ve yenilikçi tasarımı birleştirerek insanların sağlıklı yaşamına öncelik veren Nurus birçok uluslararası ödülün sahibi.

 

Red Dot Product Design Award’ı ve Design Management Europe’u Türkiye’ye ilk kez getiren, IF Product Design ve GOOD Design’ı Türkiye’de mobilya sektöründe ilk kez kazanan Nurus, içinde German Design Award’ın da olduğu 50’yi aşkın tasarım ödülüne sahip. Marka ve tasarımda disiplinlerarası bilgi transferi sağlayan German Design Council’a Türkiye’den ilk ve tek marka olarak davet edilen Nurus, bu üyelikle geleceği şekillendiren 173 dünya markası arasında bulunuyor. Gelecekteki çalışma yöntemlerini araştıran ve kritik başarı faktörlerini belirleyen bir kuruluş olan Fraunhofer IAO Research Network Office 21® içinde de bulunan Nurus, aynı zamanda orijinal tasarımları destekleyen Be Original Americas’ın üyesi. 16 milyondan fazla mimarın, iç mimarın ve tasarım meraklısının takip ettiği Architonic Top 200 Markaları Listesi’nde de yer alan Nurus, kreatif endüstrideki çalışmalarına büyük kararlılıkla devam ediyor. Mekanların önemli olduğu bugünün dünyasında Nurus, benzersiz tasarımlar arayan bireyler için çalışma alanlarını ve yaşam alanlarını yeniden tanımlarken, hızlı ve ihtiyaca uygun çözümler sunuyor. Nurus, hem sosyalleşmeyi etkinleştirip hiyerarşiyi azaltmayı hem de motivasyonu artırarak farklı kuşakları bir araya getirip yaratıcılığı desteklemeyi hedefliyor. Son teknolojiye entegre tasarım ve ürünleri ile kullanıcıları destekleyen Nurus, ürünlerine özel ‘Nurus Links’ ile mobilya ve elektronik eşyalar arasında bağ kuruyor; günlük operasyonlara hız ve kolaylık getiriyor. Mekanların sosyalleşmesi, sürekli ve kesintisiz bilgi transferinin önünü açıyor. Nurus, yenilikçi fikirleri ile çalışma alanlarında yeni bir atmosfer oluşturuyor.