PELİ PARKE BAYİİLERİNİ KEYİF İÇİNDE BİLGİLENDİRDİ

Sektörün önde gelen isimlerinden Peli Parke, Türkiye genelindeki tüm bayiilerine yönelik olarak 18 Nisan 2014 tarihinde, Antalya Turan Prince Hotel’de bir bilgilendirme toplantısı düzenledi.

Toplamda 200’e yakın bayiinin katılım gösterdiği etkinliklerin ilk gününde bayiiler otelde dinlenme imkanı buldular.

Ertesi gün başlayan bilgilendirme ve değerlendirme toplantısının sunum açılışını Pazarlama & Reklam Yöneticisi Meltem Öztaş yaptı.

Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Oğuz Maden konuşmasında, 2008’de üretime başlayan genç bir kuruluş olmalarına değindi ve yeni bir üretim yapan bir firma olarak sektörün lideri olmayı hedeflediklerini belirtti. Kar ettiren ürünler üretmeyi amaçladıklarını dile getiren Oğuz Maden, “Takip eden değil, takip edilen firma olma yolunda emin adımlar ile yürümekteyiz” dedi.

 

Toplantının ikinci konuşmacısı Satış Pazarlama Müdürü Mehmet Karahasanoğlu oldu. Tüm bayiilere bu zamana kadar verdikleri destekler için teşekkür ederek başlayan Karahasanoğlu, ürünler ve genel çalışma prensipleri üzerine bilgiler verdi.

mehmet karahasanoglu

City collection ve Project collection adındaki ekonomik ürünlerde Peli logosunun kaldırıldığını ifade etti. Bunun FRT_9563stratejik bir karar olduğunu ve bu ürünlere dair bundan sonraki hiç bir pakette Peli logosunun yer almayacağını söyledi. Kaliteli ürünler olarak Elegance exclusive ve Golden collection grupları ve VIP ürün gruplarında Wood collection ile Naturel lamine collection hakkında bilgi verdi.

IMG_0141

Karahasanoğlu, özellikle Naturel lamine ürünlerin, laminant parkenin yanında bayiilerin ellerini güçlendirmek için yaptıkları bir ürün olduğunu belirtti. Karahasanoğlu ayrıca, stok tutan bayiilerle çalışmayı tercih ettiklerini, tutmayanlarla yollarını ayırdıklarını ve bölgeselden il bazına yöneldiklerini ifade etti. “Bağlantıları iki aylık olarak yapıyoruz. Bunu da bayilerin satış kapasitelerine göre öngörüyoruz” dedi ve ekledi “tüm bayilerimiz bizim ailemizin bir parçasıdır, onlar mutlu oldukça bizlerde mutlu oluyoruz.” Hediye sistemini anlatan Mehmet Karahasanoğlu, 50 ana bayii, 150 alt bayii ve 300’ün üzerinde ustanın kullamakta olduğu system hakkında herkesin görüş bildirdiğini söyledi.

FRT_9846

Karahasanoğlu konuşmasında, bayiiler için motivasyon sağlayan hediye kampanyasının 2014 yılında da  devam edeceğini belirtti. Yeni sistemin tahsilat açısından çok büyük kolaylıklar sağladığına değinen Mehmet Karahasanoğlu, bayiilerin yeni sistem hakkındaki detaylı bilgileri ilgili çalışma arkadaşlarından edinebileceklerini dile getirdi.

IMG_0169

Toplantının bir diğer konuşmacısı Batı Bölgesi Satış ve Pazarlama Yöneticisi Can Öntürk de, ürünler hakkında geniş bilgiler verdi. Sorunlar ve yeni fikirlere açık olduklarını ifade eden Öntürk, yeni koleksiyonlarını da yine bayiilere danışarak hazırladıklarını belirtti. Tuncer Üstundag, Zeki Türk, Taner Demirer, Bünyamin Sağır, Hasan Teker, Hakkı Özata, Nuri Şermet, Mehmet Ufuk, Murat Şahin, Adem Baş ve Zümral Başıbüyük ise toplantıda yer alan diğer konuşmacı isimlerdi.

FRT_9609

 

Toplantının ikinci kısmı soru cevap bölümüyle başladı. Bayiiler istek ve beklentilerini sırası ile belirtiler. Toplantının hemen ardından da, üç bayii sadakat programından elde ettikleri, puanlar karşılığında araçlarını teslim aldılar.

20140419_194006

Akşam ise, Peli Parke’nin bayiileri için özel olarak düzenlediği gala yemeğinde biraraya gelen tüm bayiiler, yorgunluk atıp, yeni sezon için güç ve moral topladılar.

 

FRT_9618

 

Tüm fotolar için  https://www.facebook.com/orsiad adresinden temin edebilirsiniz.