Schattdecor 30 yaşını dolduruyor!

Schattdecor bugünlerde bir kutlama havası içinde çünkü 30. Yaşını dolduruyor! Firmanın Interzum’daki standı da otuzuncu yıldönümünü yansıtacak. Ziyaretçiler, geleceğe odaklanan bir gösteride çok sayıda sürprizle karşılaşmayı bekleyebilirler.

Schattdecor’un başarı hikayesi, 26 Nisan 1985’te Rosenheim yakınlarında Stephanskirchen’de, ilk baskı dekor kağıdının basılmasıyla başladı. Şirket bugüne kadar otantiklik ve özerkliği savunmuş, tutku, kararlılık ve yaratıcı düşünce onun temel ilkeleri olmuştur. Schattdecor’un 30uncu yıldönümü logosunda, firmanın felsefesini ve gelişimini yansıtan, Walter Schatt’ın parmak izi bulunuyor. Walter Schatt konuyla ilgili olarak ”Sadece ilerleyip yol aldık, kendi tarzımızı yarattık!” diyor.

Schattdecor, Interzum fuarında 6. Salonda C20/E29 numaralı stantta heyecanla sektör ziyaretçilerini ağırlamayı bekliyor. Yüzey kaplama şirketi, “OTANTİKLİĞE VE KENDİNİ GERÇEKLEŞTİRMEYE DERİN ÖZLEM” sloganını benimseyen kılavuzunu müşterilerine sunacak. Thansau-Almanya merkezli firma, Smartfoil EVO’yu ve buna ait çeşitli dekorları takdim ederken, eğlendirici ve bilgilendirici bir dokunuş için yeni şirket filmini ve yeniden düzenlenen web sitesini paylaşacak.

Schattdecor Satış ve Pazarlama Direktörü Roland Auer; “Interzum’a ilk olarak 1985 yılında, Schattdecor’un kurulduğu yılda katıldık. Kesinlikle kutlanması gereken bir olay! Interzum’un gelmesini çok istiyoruz ve Köln’deki dört hareketli günü heyecanla bekliyoruz!” derken, Tasarım Müdürü Claudia Küchen; “Interzum’u benim için bu kadar özel kılan nedir? Sadece dört gün içinde dünyanın her yerinden inanılmaz sayıda ziyaretçiye ulaşabilecek ve onlara, özel olarak sahneye konulan bir gösteride en son trend temalarımızı görme imkanını sunabilecek olmamız” yorumunu yaptı.

Schattdecor1

Smartfoil EVO, baskı görüntüsüyle senkron parlaklık/matlık efektleriyle oluşturulan cilaya benzer bir görünümle “doğala bir adım daha yakındır”. Yeni folyo ayrıca yüksek derecede iyileştirilmiş yüzey dirençlerine sahip olduğundan her çeşit mobilya yüzeyi için ideal bir çözüm olmakta ve Folyo Satış Müdürü Klaus Müller’in ifadesiyle “Dünyanın her yerinde insanlara, küçük bir bütçeyle olsa bile, evlerini doğal ahşap görünümlü cazip mobilyalar ile donatma imkanını vermektedir”.

Schattdecor5

Tarnowo Podgórne, Polonya’daki Schattdecor fabrikasında bir Alman-Polonya projesi kapsamında geliştirilmiş olan Smartfoil EVO yeni bir EBH lake kaplama tarzını bünyesinde taşır. Yeni folyonun ne kadar çeşitli biçimlerde kullanılabileceğine dikkat çekmek için, Schattdecor, standında Smartfoil EVO Kolombiya ceviziyle kaplanmış bir mobilya numunesini teşhir edecektir. Mobilyayı tasarlamış olan iç mimar Ute Bröker şu açıklamayı yapıyor:”Geniş kavisler daha küçük oluklu yarıçaplar ile telafi edilmiştir. Dış konturlar bakımından gayet özgürce hareket ederken, Smartfoil EVO’nun işlevsel özelliklerini işte böyle yansıtmayı ve bütünleştirmeyi seçtim”.

Schattdecor2

On farklı renkte ceviz, kayın ve meşe dekorlarıyla yapılmış bir Smartfoil EVO koleksiyonu da Interzum’daki fuarda yer alacaktır.

Münih’ten genç bir film firması Schattdecor’un sinematik bir portresini yaptı. Bu filmde, global piyasa liderinin çalışanları kendi özel Schattdecor hikayelerini anlatmakta ve arzuları, umutları ve şüphelerinden, onlara neyin yön verdiğinden söz etmektedir. Eşi benzeri olmayan bu belgesel filmde, sadece güven ve memnuniyetin değil, tutku, profesyonellik ve hepsinden önemlisi sahiciliğin ve kendi kaderini belirlemenin rol oynadığı bir şirket takdim edilmektedir.

Schattdecor7

Bir ana sayfa ideal olarak nasıl görünmelidir? Schattdecor’un kafasını geçen sonbahardan beri bu soru meşgul etmektedir. Firma, bu konuyla ilgili düşüncelerinin neticesini de, komple yeni bir internet sitesi biçiminde Interzum’da takdim edecektir. Yeniden düzenlenen web sitesinde muhtelif yeni özellikler önemli rol oynamaktadır. Bunlar arasında, Schattdecor tasarımcılarının bütün dünyadan trend gözlemleri ve tahminlerini paylaşacağı bir tasarım bloğu da olacaktır. Haberler bölümüyse farklı formatlarda ve şirketin diğer ülkelerdeki yerleşkelerinde konuşulan toplam dokuz dilin hepsinde, çok çeşitli görsel malzeme ve bilgi sunmaktadır. Bütünleşik bir arama fonksiyonuyla ve modern bir ürün konfigüratörüyle desteklenen komple bir dekor genel bakışı sayesinde müşteriler firmanın dekorlarından herhangi birini yaşam alanına uygulanmış halini görselleştirme imkânına sahip olacaktır.

Schattdecor3

Sıkıntılı standart seçimlerin günü ve çağının kapandığı ve tüketicilerin artık onların kişiliğini daha doğru ifade eden ürünleri seçme imkanına sahip olduğu bir dönemde firma trendlerini şöyle özetliyor.

CASUAL BLACK (RAHAT SİYAH)

Döşemelerde kaliteye odaklanmış, klasik, rahat ve huzurlu bir görünüm yaratır ve Casual Black stilini oluşturan işte tam da bu görünümdür.

Schattdecor4

CULTURAL SPIRIT (KÜLTÜREL RUH)

Bu tema içindeki dekorasyonlar, bireysellik ve kişisellik duygusu yaratarak, çeşitli kaynaklardan kültürel nesneler üzerine odaklanırlar.

Schattdecor6

FREESTYLE CLARITY (ÖZGÜR STİL AYDINLIĞI)

Bu tema, bireysel ve yaratıcı stil oluşturma için mekan temin ederek, düzen yaratır.