Schattdecor : Decor Selection 2016 ile bağlayıcı trend ifadeleri sunuyor ve müşterilerimize ve partnerlerimize karşı sorumluluk üstleniyoruz.

“Trendlerin hızlı iletilmesi önemlidir. Danışman olarak burada tasarımcı sorumluluğunu üstleniyoruz ve müşterilerle bilgilendirme sürecine yöneliyoruz.”

Schattdecor’un üç güncel trend konusunun adları Casual Black, Freestyle Clarity ve Cultural Spirit’tir. Yeni eğilim, renk ve malzeme çeşitliliği içerisinde yön gösteriyor.

Yüzey uzmanı en çok satış potansiyeline sahip on iki dekoru bunların içinden ayırdı.

Claudia Küchen, tasarım ve pazarlama müdürü:

“Decor Selection 2016 trend temamız müşteriler ve ortaklara karşı duyduğumuz sorumluluğu yansıtan güvenilir trend konseptleri sunmaktadır. Bu şekilde değerli bir oryantasyon yardımı sunuyoruz ve aynı zamanda, yarının en çok satılan ürünleri olma potansiyeline sahip dekorlarını takdim ediyoruz.”

 Bayan Küchen, Decor Selection 2016 altında ne tanıtabilirsiniz?

Güncel trend konularımızın esasını temsil etme ve tüm pazarlar için geçerliliğe sahip olma özelliğine sahip çok büyük potansiyeli olan on iki dekor söz konusudur. Doğal olarak müşteri kendi önerilerini sunma ve varyasyonları bizimle uygulama imkanına da sahiptir.

Schattdecor’da araştırma nasıl gerçekleşir?

Trend temamız için dünya çapında tüketicileri nelerin harekete geçirdiğini ve cezbettiğini tam olarak analiz ederiz. Uluslararası tasarım ekibi olarak bu hususta düzenli seminerlerde buluşuruz ve bu sayede hiçbir şeyin gözden kaçırılmamasını sağlarız. Gözlemlerimizi ve analizlerimizin sonuçlarını renk ve yüzey özelliklerine dönüştürmeye çalışıyoruz. İlk test aşamasında yenilikleri deniyor, kombine ediyor ve sıklıkla tekrar tasarlıyoruz. En sonunda ise açık bir ifadede bulunduğumuz ve müşterilerimize dünya çapında geçerliliği olan somut bir dekor ve renk portföyü sunduğumuz bir seçim imkanı kalıyor. Decor Selection, tasarımın, dekor gelişiminin ve sürümün dahil olduğu bir yıllık bir trend analizinin sonucudur.

 

Müşteriler için somut avantaj nerededir?

Müşteri bizden güncel ve geçerli bir trend teması alır. Ardından müşteri ile kapsamlı bir bilgilendirme sürecine geçeriz. Doğal olarak bu ana ifadenin bireysel ihtiyaçlara uyarlanması gerekmektedir.

Decor Selection 2016’dan sonra nasıl devam edecek?

Gelecekte de sadeliğe indirgeme temel prensibine bağlı kalacağız. Çok sayıda ilham, teknolojik imkan ve yoğun bilgi akışı inanılmaz düzeyde şans ve imkan doğuruyor. Burada görevimizi yeni olanı fark etmek, analiz etmek ve en sonunda müşteriye kendisi için neyin önemli olduğunu açık olarak söyleyebilmek olarak görüyoruz. Bu sözü gelecek için de veriyoruz.

Önümüzdeki ilkbahar Interzum 2017’de tanıtacağımız trend konuları için analizlere başlıyoruz.

Şimdi de şu anki trend hakkında konuşalım.

Esas olarak geçerli olan, bugün artık bir trendin mutlak bir şekilde uygulanmasının zorunlu olmamasıdır. Kişilerin kendi oturma konsepti farklı stillerden kombine edilebilir ve her şey kolaylıkla mümkündür.

Mobilyalar bilinçli olarak seçilir ve bireysel olarak yerleştirilir. Sıcak ahşap tonları davetkar bir ortam oluşturuyor ve dünyanın tüm kültürlerinden çeşitli mobilya fikirlerinin etkisi rağbet görmektedir. Renk açısından bakıldığında çok uzun bir beyaz safhasından sonra mobilyada siyah şimdi yeni beyazdır. Mat vernik oturma alanında siyah renge daha hoş bir duygu veriyor. Mobilyalarda yüksek kalite üzerine odaklanma çok açık belli olan sakin bir görünüş ortaya çıkarır. Mermer malzemede siyah ve beyaz kontrastı büyük bir konudur.

Mermer farklı renklerle ve diğer malzemelerle de çok iyi kombine edilebilir.

Esasen bir eğilim tamamen rustikal olmaktan uzak ve biraz daha hassas ve sakin bir şekilde ele alınmalıdır. Bu değişiklik için iyi bir örnek sahil meşesidir.

Ahşap türüne dair sorularda meşe trendinden sonra ne geleceği sorusuyla sıklıkla karşılaşıyorum. Cevabım ise: Meşe! Tabii ki bunun yanında başka ahşap türleri de iddialı olabilir, örneğin ceviz ağacı, karaağaç, akasya ve de iğne yapraklı ağaçlar. Ancak meşe çok büyük potansiyele sahiptir.

 

image-ad-1