Schattdecor İnterzum 2013

Schattdecor İnterzum 2013 Fuarında – Birçok yenilik ve heyecan verici vizyonlar içeren olağanüstü dekor ve moda sunumu yapıldı

Schattdecor firması 13 – 16 Mayıs 2013 tarihleri arasında İnterzum fuarına başarıyla katılmıştır. Tasarım, iletişim ve satış grubundan oluşan fuar ekibi Köln İnterzum fuarında geleceğe yönelik 2013/2014 moda konseptine yerleştirilmiş bir sürü yeni dekor fikrini ve vizyonunu sunmuştur.

Salon 6’daki fuar standı cömert ve davetkar bir havadayken Salon 4.2’deki dijital VISIONS by Schattdecor standı yenilikçi ve yaratıcı bir etki bırakmıştır. Dekor baskıcısının salon 6’daki Piazzada, PURLine eco zemininin Greenworld motifiyle ziyaretçileri büyülediği gibi geleceğe yönelik bakış açısı sergilemiştir. Bunun yanında Piazzada dijital baskı motiflerini taşıyan sandalye ve banklar da ziyaretçilere dinlenme fırsatı vermiş ve Smartfoil ürünleriyle Piazza’yı 5 duyuyla etkileyici biçimde yaşamalarını sağlamıştır.

Yeni dijital VISIONS by Schattdecor koleksiyonu salon 4.2’deki Innovation of Interior sergisinde özellikle iç mimarları, tasarımcıları ve yüklenicileri heyecanlandırmıştır. Schattdecor şirketi burada tamamen yeni bir tasarımla günün 24 saati dünyanın her tarafında Schattdecor’daki yaratıcı dekor çeşitliliği konusunda bilgi veren toplam 120 dijital baskı dekorunu orijinal olarak ve yeni www.digitalvisions-schattdecor.de internet sayfasında göstermektedir.

Şirket özellikle ana fuar standında sunduğu dekor vizyonlarıyla merak yaratmıştır. Örneğin light-up foil, 37° Dekoru ya da warm-up foil dekoru, dekorların gelecekte harikulade bir optik ve haptiğin yanında neler sağlayabileceği hususundaki tartışma için heyecan verici bir başlangıç konusu sağlamışlardır. Schattdecor bununla ilgili vizyonlarını ısı veren bir Postfoil, parlayan ya da ısı derecesine göre optiğini değiştiren bir Smartfoil ile Interzum 2013 fuarında göstermiştir. İlk bakışta hayal gücü yoğun bir oyun gibi gelen olay, daha yakından bakıldığında gelecekte mobilya yüzeyi şekillendirmesi alanına üçüncü boyut olarak yüzey işlevselliğini de dâhil edecek yeni bir dekor baskısı boyutu olarak karşımıza çıkmaktadır. İşte Thansau şehrinde yerleşik yüzey uzmanı Schattdecor, dijital dekor baskısında olduğu gibi burada da piyasa lideri olarak sorumluluğuna sahip çıkmaktadır. Firmanın Made by Schattdecor kalite mührü özellikle yenilikçilik ve vizyon konularında da geçerlidir.

Çok güncel dekor temalarıyla “senkron” tasarım yapılabileceğini fuar standının sanatsal tasarlanmış ve birçok iç mimarla tasarımcı tarafından “mükemmel uyum sağlamış” ifadesiyle değerlendirilen dış cephesinde göstermiştir. Sanremo Eiche (Sanremo Meşe) özel dekoru harika bir faset optiğinde dış cephede yerleştirilmiş sanatsal ve sevecen edasıyla tüm fuar standını kaplamıştır. Buna uygun karşılığını olağanüstü ende ve boydaki yüzey strüktürü ve aynı şekilde özel ve çok güncel, iç mekânda kullanılan çatlaklı Italica Eiche (Italica Meşe) dekoru oluşturmuştur. Konfor moda alanında göze çarpan örneğin Avalon Pinie (çam) gibi senkron dekorlar da bu üst düzey temada piyasa lideri ve müşterileri için kusursuz ortak olan Schattdecor’un yetkinliğini vurgulamaktadır.

Kurum tarafından aynı şekilde İnterzum fuarında izleyicisiyle buluşan çok yeni ve güncel Smartfoil CP+ koleksiyonu doğala eşdeğer yüzeyler için berrak baskı görüntüsünü vaat etmektedir. Thansau şehrindeki folyo uzmanları güncel doğa teması eğilimine uygun olarak kusursuz optiği ile daha fazla doğallık sağlayan beş adet görselliği güçlü dekoru özel renk varyantlarında sunmuşlardır.

Müşterilerle ziyaretçiler üç moda alanında sunulan 100’ü aşkın mobilya dekoruyla 30’u aşkın yer döşemesi dekorlarının kusursuz sunumunu övmüşlerdir. Başta Claudia Küchen olmak üzere Schattdecor tasarım ekibi, “PROGRESS, isn’t it POETRY ve longing for COMFORT gibi düşünsel konularla moda araştırmasında güvenilir araçlara sahip ve yetkin olduğunu bir kez daha gözler önüne sermiştir. Madalyonun bir tarafı araştırmaksa, diğer yanı da elde edilen yapı, renk ve yüzey bilgilerini güncel ve etkin bir şekilde uygulamaktır. Her ikisi de olağanüstü bir sanat bilinciyle derin bir Dekor, renk ve alan anlayışının sonucudur. Dijital ve tifdruk, folyo ya da melamin, mobilya veya yer döşemesi, ahşap, fantezi, taş ya da düz renk baskı alanındaki birçok ufak ve büyük dekor yenilikleri şirketin yaratıcı gücünü sektörün önemli bir unsuru olarak fuarın altıncı salonunda etkin bir şekilde ortaya koymuştur.

­Güncel ilan kampanyası ve Schattdecor’un dijital dünyası dekor yenilikleri, moda sunumları, yenilikler ve vizyonlarla çerçevelenmiştir. İlan motifleri etkileyici şekilde “biz dekorları başarılı kılıyoruz” isimli fuar sloganını öne çıkarmış ve yeni, etkileşimli bir sunum sistemi ilgili ziyaretçiyi kurumun çok çeşitli ürün ve hizmet etkinliğinin bulunduğu dünya çapındaki yerleşkelere götürmüştür.

Bu seneki İnterzum fuarı sergisinin özel bir parçasını yaklaşık 800 misafirin katıldığı ve Yönetim Kurulu başkanı Reiner Schulz tarafından selamlanan Schattdecor fuar partisi oluşturmuştur: “Biz bugün Schattdecor şirketinin Polonya’daki 20. Yılını kutluyoruz ve bu mutluluğu bizimle paylaşmanızdan dolayı onur duymaktayız.”  Schattoria ekibinin uyumlu çalışması sayesinde misafirlerle müşteriler fuar standında rahat ve keyifli zaman geçirmişlerdir.

Sanoma Meşe ve Sanremo Meşe dekorlarının kopyalarını stantlarında sunan Polonyalı bir şirkete karşı Hornschuch ve Kaindl şirketleriyle birlikte ortak şekilde girişimde bulunulması gerilim meydana getirmiştir. Schattdecor firması geçen yılın sonunda da Hornschuck firmasını mahkemeye giden bir dava konusunda destek sağlamıştır. Kaindl şirketi lisans korumasını kabul ettirebilmiş ve bu sayede henüz fuar esnasında kopya sergiden çıkarılmıştır. Üç şirket de ortak pozisyonlarını Thansau’daki bir basın toplantısında beyan edeceklerini bildirmişlerdir.

İnterzum fuarının başarılı bir şekilde geçmesinden sonra Schattdecor şirketindeki yetkili kişiler İnterzum fuarındaki iki yıllık aralıklarla sunulan dekor ve ürün yenilikleriyle vizyonların ürün ve yenilikçilik stratejisine mükemmel şekilde uyum sağladığı kanaatine ve bu iki yıllık aralığı gelecekte de güçlendirme ve sağlamlaştırma kararına varmışlardır.

İnterzum fuarında sunulan dekor ve ürün yenilikleriyle vizyonlar müteakiben yurtdışındaki yerel fuarlarında da  uygulanacak ve tanıtılacaktır. Ayrıca şirket çeşitli organizasyonlarla direkt ve endirekt müşterilerine daha yoğun şekilde hitap edecektir.

HABERİN FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYINIZ