Schattdecor ZOW İstanbul 2014’teki gösterisini çok tatmin edici buldu

Yeni showroom karavan ilk defa kullanıldı

Schattdecor’un Güney Avrupa İhracat Müdürü Andreas Bruckbauer: “İstanbul’da sadece dekor alanında trend belirleyici rolümüzü pekiştirmekle kalmadık, fakat aynı zamanda dijital baskı alanında yeni ilham kaynağı olduk ve yeni standartlar getirdik.”

 

Thansau, 02.04.2014 – Schattdecor, ZOW İstanbul’da (20 – 23 Mart 2014) gerçekleştirdiği gösterisi çok etkileyiciydi. Seçilmiş yeni dekorlar ve fuar girişinin dışında yer alan bir karavan showroom da Dijital Vizyonlar tasarımlarının sunulması, büyük ilgi topladı. Güney Avrupa İhracat Müdürü Andreas Bruckbauer’ın belirttiği gibi: “Bu sergi süreci ve müşterilerle yaptığımız olumlu görüşmeler, bizi gerçekten çok memnun etti. Hem yeni dekorlarımıza gösterilen inanılmaz ilgiyi gördük, hem de özellikle dijital baskı alanında trend belirleyici konumumuzu daha da pekiştirebildik.”

 

Karavan Showroom ile “Schattdecor yollarda”

Güncel dijital baskılı dekorlarla kaplanan karavan şeklindeki seyyar sunum aracı büyük bir ilgi gördü ve “Schattdecor yollarda” sloganına uygun olarak, Dijital Vizyonlardan seçilen güncel dekorları, parke, ahşap ve mobilya yüzeylerinde sergiledi. Schattdecor’un Türkiye, Gebze’de bulunan bağlı şirketinin Satış Müdürü Erhan Kara’nın belirttiği gibi: “Karavan, dekorlarımızın çeşitliliğini ve müşteri odaklılığımızı sergilemenin harika bir yolu oldu ve şimdi akla gelebilen tüm yerleşim birimlerindeki müşteri etkinliklerinin alışılmadık ve şaşırtıcı bir özelliği olacaktır.” Schattdecor’un mülkiyeti altında olan ve hayali iç yüzeyler üzerinde dekorları simüle eden 3 boyutlu Laboratuar, bu yeni tanıtım aracının çok yönlülüğünü daha da vurguladı.

IMG_7725

İlk beş dekor ve “kusurun çekiciliği” 

Tasarım Müdürü Claudia Küchen, özellikle üç trend temasını içeren dekorların örneklerinin en fazla rağbet görmesi nedeniyle, İstanbul’daki sergiye gösterilen tepkileri, Schattdecor tarafından geliştirilen en son dekorların onaylanması olarak görmekte ve bunu şöyle özetlemektedir: “Bu temaların Türkiye pazarında rağbet görmesi, memnuniyet vericidir.”

IMG_7723

Sherwood Meşe (10268): (PROGRESS trend teması)

Bu sıkı damarlı meşe dekoru, ahşap üzerinde yer alan ince çatlaklar, ışın benekleri, çapraz yarıklar ve kusurları ile hakiki ve ahenkli bir izlenim vermektedir. Tüy figürleri ve küçük düğümler, tahta kaplamada dönüşümlü olarak yer almaktadır. Sherwood Meşe dekorunun genel etkisi  biraz kırsaldır.

 IMG_7695

Sibiu Karaçam (14-01044-011): (POETRY trend teması)

Bu karaçam ağaç dekoru fırçalı yapısı ile çok belirgin bir 3D etkisi göstermektedir. Canlı, rüstik ağaç görüntüsü, ince, geniş yaş halkaları, çok sayıdaki dal başlangıçları ve kesik harelerden meydana gelmektedir.

 IMG_7818

Maryland Ceviz (20178): (COMFORT trend teması)

Cömertçe boyutlandırılan fakat göze çarpmayan figürleri, bu yeni ceviz dekoruna zarif bir görünüm kazandırmaktadır. Güncel trendlere uygun olarak, klasik desende Amerikan ahşabı kullanılmaktadır.

 IMG_7793

Loft (54103)

Bu dekor, modern beton yüzeylere olan güncel eğilime dayanarak çeşitli kullanım alanları için tasarlanmıştır. Sıvasız beton görünümde olup, mimari detaylarla gösterilmektedir. Bu dekorla mobilya kaplanabildiği gibi, tezgahlar veya dekoratif duvar panalleri de kaplanabilmektedir.

 Zow

Chesterfield Meşe (10233)

Chesterfield Oak çok ince dallı meşe ağacı malzemesinden meydana gelmiştir. Ağacın karakteristiği arasında çok kesin çizgili gözenekler ve malzemenin çizgileri vardır. Sadece az sayıdaki bazı çiçek kesikleri oyuna hafif bir hareket vermektedir.