fbpx

Konfor’dan tüketiciye tam destek

Konfor Mobilya, değişken kurlara karşı gerçek indirimlerle tüketicinin yanında yer alıyor.

Yeni ve modern konseptiyle mağazalarını yenileyen Konfor Mobilya, “Eylül Ayına Özel Nakitte Net %20 İndirim ve 3.000 TL’ye Varan Anında Ürün Hediyesi” kampanyasıyla tüketiciyi döviz kurunda yaşanan dalgalanmalardan koruyor.

Mobilya sektöründe sahip olduğu tecrübeyi modern mağazacılık konseptiyle buluşturan Konfor Mobilya, döviz kurunda yaşanan dalgalanmaların tüketiciye olumsuz yansımalarını önlemek için Eylül ayında da gerçek fiyatlar üzerinden, gerçek indirimler sunmaya devam ediyor. Modern bir konseptle yenilenen Konfor ve Konfor Yatak markalarının “Konfor’dan Tüketiciye Tam Destek” sloganıyla hayata geçirdiği “Eylül Ayına Özel Nakitte Net %20 İndirim ve 3.000 TL’ye Varan Anında Ürün Hediyesi” kampanyası, sayıları 50’ye ulaşan Konfor mağazalarında tüketiciye sunuluyor. Konfor Mobilya, mağaza açılışına ya da hafta sonuna özel günübirlik kampanyalar yerine, Eylül ayı boyunca devam edeceği açıklanan kampanyayla kârlılıktan önce, tüketiciyi değişken kurlara karşı desteklemeyi amaçlıyor.

Gerçek liste fiyatları üzerinden kurgulanan kampanya kapsamında, Eylül ayı boyunca Konfor ve Konfor Yatak mağazalarına gelen tüketiciler nakit alımlarında %20 net indirim ve 3.000 TL’ye kadar anında ürün hediyesi kazanıyor. Dileyen müşteriler, ürün hediyesini ek indirime dönüştürebiliyor. Konfor Yatak mağazalarından alışveriş yapan tüketiciler ise 1.000 TL ve üzeri yatak alımlarında 100 TL indirim ya da nevresim takımı hediyelerinden birini seçme şansına sahip oluyor.

Gerçek rakamlar, perakende sektörüne örnek teşkil ediyor

Sadece mobilyacılıkta değil, perakende sektörü genelinde yapılan kampanyaların ve indirim oranlarının tüketici açısından kafa karıştırıcı olabildiğine dikkat çeken Konfor Mobilya Genel Müdür Yardımcısı Erden Gönen, “Konfor Mobilya olarak, yeni bir vizyon ile çıktığımız marka yolculuğunda iki aydır gerçek rakamlar üzerinden, gerçek indirimler yapıyoruz. Ağustos ayında gerçekleştirdiğimiz kampanyaya tüketicilerin yoğun ilgi göstermesi üzerine, indirim kampanyasını Eylül ayına taşıma kararı aldık.” diye konuştu.

Döviz kurlarında yaşanan dalgalanmaların tüketici tarafında belirsizliklere neden olduğuna dikkat çeken Gönen, “Ülke olarak ekonomik açıdan içinden geçtiğimiz zorlu süreçte iş dünyasının, özellikle perakendecilerin tüketiciye destek olması büyük önem taşıyor. Biz bu desteği sürekli kılmayı, zor günleri küçülerek değil, yatırımcılarımıza hız kazandırıp, tüketiciye kolaylık sağlayacak fiyat politikaları belirleyerek aşacağımıza inanıyoruz. Bu nedenle Eylül ayı kampanyamızla ‘Tüketiciye Tam Destek!’ diyoruz.” açıklamasını yaptı.

Konfor Mobilya yeni vizyonla büyüyor

Konfor Mobilya, 20. yılını tamamlayacağı 2019 sonuna kadar Türkiye genelinde 200 mağazaya ulaşmayı planlıyor. Mevcut Konfor mağazalarının 50’si, markanın geçirdiği dönüşüme uygun olarak yenilenirken, 2018 yılı bitmeden açılacak 50 yeni mağazayla birlikte, Konfor markasını taşıyan mağaza sayısı 100’e ulaşacak. Konfor, 2019 yılında 100 mağaza daha açarak 20. yılını 200 mağazayla taçlandıracak. Erden Gönen, bu mağazaların 140 tanesinin yenilenen Konfor Mobilya konseptine sahip olacağını, 60 mağazanın ise Konfor Yatak adıyla açılacağını ifade etti.