Ahşap Dekorasyonun Hitap Ettiği Her Yerdeyiz

Motif Grup 1984 yılında Gaziantep’te Motif Dekorasyon adıyla bir aile şirketi olarak faaliyete başlayan Motif Grup çok sayıda dekorasyon ve inşaat alanında başarılı projelere imza atmıştır. Motif Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nuri Bay tarafından ilerleyen zamanlarda kurulan Motif Mutfak Mobilya San.Tic.Ltd. Şirketi mobilya imalatı sektörüne BAYDOOR markasıyla imzasını atmıştır.

 

Dekoratif mutfak ve ahşap iç kapı üretim faaliyetlerini sürdüren şirket zaman içinde makine ve teknolojik yatırımları ile büyümeye devam etti. Sektörde önemli bir ihtiyaç olan modern mobilya boya hattı tesisini 3000 m2’lik kapalı alanda hizmete açan şirket, Gaziantep ile başlayıp Doğu ve Güneydoğu ve daha sonra tüm Türkiye pazarına, şimdilerde ise yurtdışı pazarlarına açıldı.

 

Şirketin 34 yıllık tecrübesi ile yurtiçi ve yurtdışında yaklaşık 500’ü aşkın satış noktası bulunuyor. Toplam 20.000 m2 kapalı alanda yaklaşık 300 kişiye istihdam sağlayan şirket yılda 15 bin konut projesine yetecek yaklaşık 350 bin adet kapı ve 40 bin metrekare mutfak dolabı üretim kapasitesine sahiptir.

 

Motif Group Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nuri Bay, Baydoor markasıyla zengin ürün yelpazelerine dikkat çekerken, “Ahşap iç kapı, mutfak dolabı hilton, modüler dolap, akustik panel ana başlıkları altında iç dekorasyon malzemeleri üretimi yapıyoruz. Mobilya üreticileri başta olmak üzere konutlar, oteller, rezidanslar, okullar, hastaneler, ofisler, yurtlar, sinemalar, fabrikalar ve AVM’ler için ürün üretiyoruz. Kısacası ahşap dekorasyonun hitap ettiği her yerde varız” dedi.

 

Baydoor gibi tamamen yerli bir markayı bir dünya markası haline getirmeyi hedeflediklerini dile getiren Sayın Bay, “Ürünlerimizi son derece kaliteli üreterek markamızı aranan bir marka haline getireceğiz. En büyük sermayemiz olan aile birlikteliği ve ekipteki tüm çalışanlarımızla, aldatan aldanır ilkesine dayanan dürüstlüğümüz sayesinde, markamızın değerini her geçen gün katlayarak ilerliyoruz. Kurumsallaşmak ve marka değerimizi artırmak için çalışmalar yapıyoruz. Yurtiçi ve yurtdışında marka bilinirliğimizi artırmak için Ar-Ge’nin gücüne inanıyoruz. Değişen ve gelişen çağımızda görsellik çok büyük önem taşımaktadır. Biz de şirket olarak tüm yenilikleri takip ederek yeni gelişmeleri ürünlerimize yansıtmak için Ar-Ge çalışmalarına çok önem veriyoruz. Ar-Ge’nin gücü sayesinde patentli ürünlerimizin dahi taklit edildiğini görüyoruz. Müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz. Gücümüzü sorumluluk duygusu içinde çalışanlarımızdan ve markamızı sahiplenen bayilerimizden müşterilerimizden alıyoruz” dedi. Bay sözlerini şöyle tamamladı; “2018 yılı inşaat sektöründeki tüm olumsuzluklara rağmen istihdamda azaltma yapmadan üretimlerimize devam ettiğimiz bir yıl oldu. Enflasyonla mücadele kapsamında mobilya sektöründe öncülük yaparak kampanyaya destek verdiğimizi açıkladık ve çalışmalarımıza bu yönde devam edeceğiz.