Almanya’daki ZOW, 20. Yılını Başarıyla Tamamladı

Almanya Bad Salzuflen’de dört gün süren fuar ile ZOW, 20.yılını başarıyla tamamladı. 79 ülkeden 12,500’ten fazla profesyonel ziyaretçinin katılım gösterdiği ve Almanya’nın Doğu Vestfalya – Lippe bölgesinde, 10-13 Şubat tarihleri arasında gerçekleşen fuarda, uluslararası tedarikçiler

mobilya ve iç tasarım endüstrileri alanında yeni ürün ve trendleri sundular. 485 katılımcının katılım düzeyi ve muhtemel yeni ortaklıklarla iş bağlantıları adına büyük ölçüde tatmin oldukları fuar, teknik uzmanlık ve karar mekanizması adına da etkileyici bir yapı sergiledi. Clarion Events Almanya’dan fuar organizatörü Genel Müdür Horst Rudolph; “Genel olarak zorlu koşullara rağmen, katılımcı ve ziyaretçilerimiz için başarılı bir ZOW fuarı düzenledik. Fuarın daha kompakt yapısı ve sergi alanları arasındaki mesafelerin kısalığı sadece ziyaret verimliliğiyle değil, aynı zamanda organizasyonumuzu bilgi için odaklanmış bir platform konumuna taşımakla sonuç verdi.” dedi.

Dünyanın 32 farklı ülkesinden 485 mobilya tedarikçisinin, 27.000 metrekarelik bir sergi alanı genelinde yeteneklerini ve endüstrinin yenilikçi güçlerini etkileyici bir şekilde ortaya koydukları fuar, yoğun katılım gösteren ziyaretçilerin de büyük beğenesini kazandı. En büyük katılımcı ülkeler arasında İtalya, Türkiye, Avusturya ve Polonya gelirken, % 56 ‘lık bir oranla yoğunluğu Almanya’dan tedarikçiler oluşturdu.

zow_2014_010

Bu yıl bazı mobilya aksesuarcılarının katılım göstermemesine ve sergi alanının küçülmesine karşın, fuar 50 yeni katılımcıyla gerçekleşti. Diğer yandan, en başından beri ZOW’a katılan yedi tedarikçi firma, fuarın 20. Yılının başarısını kutladılar. Bunlar arasında bulunan ve ahşap ve plastik ürünler imalatçısı Westag & Getalit firmasının Müdürü Markus Sander; “ Tüm önemli ticaret ortaklarımızın birarada bulunduğu ticari fuarlar bizim için ana pazarlama araçlarıdır.” diyerek fuarın önemine dikkat çekti.

 zow_2014_043

Herşey İş Bağlantıları Kurmak İçin

ZOW organizasyonu Genel Müdürü Sayın Rudolph; “B2B dediğimiz işletmeler arası ticari fuarlar, işletmeler arası iletişimin önemli bir unsurudur ve öyle olmaya da devam etmektedir” dedi ve ekledi; “Sonuçta, ZOW gibi organizasyonların ana amacı, gelecek iletişimlerde büyük rol oynayacak uzman içerik ve kişisel kontakları kurmaktır.” Endüstrinin bilgi ve iletişim için olan muazzam ihtiyacına cevap vermek için, mevcut ZOW forumları gitgide, gündem ve eğilimleri belirleyen iletişim platformlarına dönüşerek genişliyor. Bu anlamda, bu yıl Almanya’daki ZOW’un da odak noktası, şirketlerin rekabetçi konumunu güçlendirmek için yardımcı olacak pratik süreç çözümleri oldu.

zow_2014_021

Tüm üretim zinciri boyunca bilgi ve deneyim paylaşımı üzerine yaptığı odaklanma ile ZOW, katılımcı ve ziyaretçilerine katma değeri yüksek bir sektör avantjı sağlamaya devam ederken, bir çok ziyaretçi gelecek yıl da katılacağını belirtti. ZOW Bad Salzuflen, Avrupa’nın en büyük mobilya endüstrilerinin birarada bulunduğu, Doğu Vestfalya-Lippe bölgesinde, 09-12 Şubat,2015 tarihlerinde gerçekleşecek.

zow_2014_057