GRASS Yeni İç Tasarım Trendlerini Milano’da Tanıttı

Şık zarafet, bej, yeşil, kahverengi ve gri gibi doğal tonlar, doğal malzemeler ve modern maskesiyle meşe, Eurocucina fuarının tekrarlayan temalarıydı. Milano’daki Salone del Mobile mobilya fuarı ile çakıştığı için bir çok uluslararası üretici başta endişeli olsa da, tam tersi iki fuar uyum içindeydi. İşlevsellik tarafındaysa etkinlik ve konfor çözümleri sunma yönünde bir eğilim sözkonusuydu. Ve işte bu noktada, ünlü üreticiler mobilya konusunda akıllı teknolojilere güvenmeyi seçtiler.

 

Fuara katılan GRASS firmasının odaklandığı en önemli konulardan biri de, geleceğin mutfak pazarı için en uygun ürün çözümleri bulmak adına müşterilerle yakın ve yapıcı ortaklıklar içinde olmaktı. Firma bu amaçla basına özel ve açıklayıcı bir tur düzenledi ve GRASS’ın en son kreasyonlarında oluşan teçhizatlarını kullanan özel mutfak üreticileri ile bir diyalog kurmaları için fırsat verdi.

 

Son derece kapsamlı çift duvar çekmecelerinin çok sayıdaki üstün özellikleri ve eklenebilir organize sistemleri arasında, ilk ve öncelik taşıyan tasarımcı çekmecesi Vionaro, Milano’da en çok dikkat çeken oldu ve çekmece sistemlerinin gelişimine damgasını vurdu.

DWD_XP_GRASS

Stosa Cucine için strateji danışmanı olan Nicola Juliani de, bu ürün karşısında heyecanını gizleyemenlerden biri olarak şöyle konuştu: “Bizim standart modellerimiz için, çift duvar çekmece sistemi DWD XP Agantis ve menteşe sistemi Tiomos kullanıyoruz. İtalya’da, Tiomos’u kullanan ilk üreticiyiz. GRASS ile  birlikte mükemmel bir işbirliği yaptık. Kendini kanıtlamış sistem DWD XP, mükemmel kayganlık sistemiyle son kullanıcılar arasında yüksek düzeyde kabul görmüştür. Diğer yandan Vionaro, tamamen yeni bir şeydir. Ben Vionaro’yu yarının mutfaklar için bir yenilik olarak görüyorum. Bizim için GRASS hareket çözümlerinin lider üreticisidir.”

NovaPro_Glas_GRASS

GRASS müşterileri ile olan ilişkilerinde ortaklık yönünü vurgulamaya özellikle önem veriyor. Firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Ronald Weber, konu hakkında şu açıklamayı yapıyor: “Hem mevcut hem de yeni müşterilerimiz ziyaret ettik. Hepsi de aktif olarak ve özellikle bizim ürünlerimize odaklanmış haldeler. Bundan daha iyi bir tanınma şekli de olamaz kanaatindeyim.“

Vionaro_1_GRASS