Düsseldorf’ta EuroShop: 26 Şubat – 2 Mart 2023 Fuarı açıldı.Türkiyeden yine sadece ORSİAD Gazetesi var.

Düsseldorf’ta EuroShop: 26 Şubat – 2 Mart 2023 Tarihleri Arasında Küresel Perakende Sektörünün Prime Time Etkinliğinde başladı.
Perakendeyi şimdi ve gelecekte harekete geçiren sıcak konular. Başarılı iş için yenilikçi çözümler ve yaratıcı trendler içeren sekiz büyüleyici perakende boyutu . En son gelişmeleri ve en iyi uygulamaları ele alan çok sayıda özel etkinlik ve aşama.

Dünyanın 1 Numaralı Perakende Ticaret Fuarı EuroShop 2023 için işaretler iyi, çünkü özellikle şimdi, küresel perakende sektörünü sert bir şekilde vuran pandemi nedeniyle iki yıllık zorlu kısıtlamaların ardından, 26 Şubat’tan 2’ye kadar Düsseldorf’ta EuroShop Mart 2023, her zamankinden daha önemli olduğunu kanıtlıyor. Bunun nedeni, covid krizinin aynı zamanda ticaretteki tüm perakende kanallarının dijitalleşmesi ve sorunsuz ağ oluşturması için bir hızlandırıcı haline gelmesi ve enerji tasarrufu ve sürdürülebilirlik için yeni çözümlere olan ihtiyacı artırmasıdır. Ayrıca, deneyim odaklı, bütünsel konseptlerle müşteri sadakatini optimize etmek, değişen alışkanlıklara tepki vermek, yeni ihtiyaçları karşılamak ve müşteri sadakatini optimize etmek için her şeyden önce müşteri için alışverişi mümkün olduğunca uygun hale getirmeye hizmet eden hayal edilemeyen yaratıcılığı serbest bırakıyor.

EuroShop ve 55 ülkeden 1.830’dan fazla katılımcısı, yalnızca küresel gelişmeleri takip etmekle kalmıyor, aynı zamanda 16 sergi salonundaki 103.000 m²’den fazla net sergi alanında mevcut trendlerin ve geleceğe yönelik çözümlerin tüm yelpazesini sunuyor. Bunu yaparken, şu anda perakendenin en çeşitli alanlarını etkileyen özellikle önemli konulara odaklanmaktadır.

EuroShop 2023’ün öne çıkan konuları: Bağlantılı Perakende, Sürdürülebilirlik, Akıllı Mağaza, Enerji Yönetimi, Üçüncülükler, Müşteri Odaklılık, Deneyim, Canlı Şehir Merkezleri.

EuroShop 2023’ün yapısı, sektörün ihtiyaçlarını karşılamak için daha da geliştirildi. Açıkça tanımlanmış sekiz deneyim Boyutundan oluşur. Bu yeni yapının avantajları: daha da ziyaretçi odaklı bir teklif, zaten güçlü bir şekilde birbirine bağlı olan farklı Boyutlar arasındaki sinerjiler, perakende teknolojisi veya soğutma gibi hızla büyüyen alanlar için daha fazla salon alanı.

Ayrıntılı olarak EuroShop 2023’ün sekiz boyutu:

Dimension Mağaza Donanımı, Mağaza Tasarımı ve Görsel Mağazacılık, EuroShop’un kalbi ve en büyük boyutudur. En iyi mimarlar, tasarımcılar, planlamacılar ve üreticiler, en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş benzersiz şekilde tasarlanmış sunumlarla temsil edilir ve perakendecilerin şu gibi güncel sorularına yanıt verir: Bugün bir mağaza veya mağaza ne olmalı? Macera yeri? Konum iyi mi? Üçüncü sıra? Pop-up pazar yeri? Nasıl görünmeli, nasıl hissetmeli? EuroShop, bu sorulara yaratıcı ve pragmatik cevaplar sunar. Bu boyutta ziyaretçiler, geçici tasarım veya modüler konseptlerden ilham alırken, aynı zamanda sürdürülebilirlik için somut çözümler de bulabilirler. Doğa genellikle biçimler ve işlev için model görevi görür, ancak aynı zamanda dijital unsurlar da vazgeçilmezdir.

Deneyim ve sahneleme, büyülenme ve atmosfer söz konusu olduğunda, tüm yollar ışığa çıkar. Akıllı aydınlatmadan IoT’ye kadar çeşitli teknik uygulamaları, sürdürülebilirlik ve verimlilik gibi ekolojik yönlerle birleştiğinde, EuroShop 2023’teki Dimension Lighting’in konusu budur.
Modern aydınlatma ve mağaza aydınlatmasının tüm yelpazesini sunar: giriş alanından ürünlerin sunumuna ve kasa bölgesine kadar. Örneğin LED teknolojileri, ürünler için duygusal bir sahne oluşturmak için tamamen yeni olanaklar sağlar. Her zaman odakta: sürdürülebilir enerji çözümleri ve akıllı aydınlatma yönetimi.

İşlevsel ve güzel – bu iki özellik hiçbir şekilde birbirini dışlamaz. Bu, katılımcılarımız tarafından yeni Dimension Materials & Surfaces’ta kanıtlanmıştır. Zeminler, duvarlar, tavanlar veya mobilyalar – en yüksek kalite, uzun süreli stabilite ve optimum işlevsellik için önemlidir. Ve sürdürülebilirlik açısından, günümüzde doğru malzeme seçimi ile çok şey mümkündür. Perakende ve ofis alanlarında, malzemelerin mükemmel görsel ve akustik özellikleri de önemlidir. Doğru kaplama, giydirme veya demirbaş seçimi, mağazanızın yaratmak istediğiniz etkiye ulaşıp ulaşmadığı konusunda büyük fark yaratabilir.

Kusursuz Mağaza, Analitik, Yapay Zeka, Mobil Ödeme, Bağlantılı Perakende, Dimension Perakende Teknolojisindeki baskın konulardan sadece birkaçıdır. Dijital moda kelimelerin bir listesi gibi görünebilir, ancak bunlar mevcut ve gelecekteki müşteri ilişkileri zorluklarıdır. Dijitalleşen ve çok kanallı iletişim ile büyük veri, alıcı ile satıcı, müşteri ile marka arasındaki ilişkilerde devrim yaratıyor. Sonuç? Alışveriş, etkileşimli bir yüksek teknoloji deneyimine dönüşür. Ancak klasik perakende teknolojisi de hızla gelişiyor. Perakende Teknolojisi boyutundaki katılımcılar, akıllı teknolojinin itici gücüyle perakendenin perspektiflerini ve gelecekteki alanlarını şekillendirmeye yardımcı oluyor.

Müşteri katılımı ve yolculuğu, gerçek mekanda faaliyet gösteren mağazalarda ve çevrimiçi ortamda marka deneyimi